Το Friedrich–Ebert–Stiftung Competence Centre Future of Work και το UNI Europa δημοσίευσαν από κοινού νέα έκθεση με τίτλο «Algorithm Management: Awareness, Risks and Responses of the Social Partners» που εκπονήθηκε από την Barbora Holubovà, Ερευνήτρια στο Central European Labour Studies Institute (CELSI) στην Μπρατισλάβα/Σλοβακία.
Αν και η χρήση πρακτικών αλγοριθμικής διαχείρισης (AΔ) από εργοδότες είναι ευρέως διαδεδομένη, είναι πολλοί οι εργαζόμενοι που δεν γνωρίζουν τη χρήση και τους κινδύνους που ελοχεύουν τα εργαλεία ΑΔ. Αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως στη διαδικασία πρόσληψης, για τη διαχείριση της απόδοσης και τη λήψη αποφάσεων στην καθημερινή εργασία. Γενικά, η Aλγοριθμική Διαχείριση είναι ένα ποικίλο σύνολο τεχνολογικών εργαλείων και τεχνικών για την εξ αποστάσεως διαχείριση του εργατικού δυναμικού, η οποία βασίζεται στη συλλογή δεδομένων και στην επιτήρηση των εργαζομένων για να επιτρέψει την αυτοματοποιημένη ή ημι-αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων.
Στην έρευνα που ξεκίνησε από το UNI Europa και το Friedrich-Ebert-Stiftung συμμετείχαν σχεδόν 1400 εργαζόμενοι από διαφορετικές χώρες, οι οποίοι παρείχαν σχόλια σχετικά με την εμπειρία τους με τα εργαλεία AΔ. Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες ήταν εκπρόσωποι συνδικάτων ή τακτικά μέλη συνδικαλιστικών οργανώσεων, το ένα τρίτο από τον τομέα των τηλεπικοινωνιών και τα δύο τρίτα από ιδιωτικές εταιρείες. Η έρευνα έθεσε ερωτήματα όπως:
Η έκθεση συνοψίζει τα αποτελέσματα της έρευνας και παρέχει συστάσεις προς τα συνδικάτα σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των προκλήσεων της Αλγοριθμικής Διαχείρισης στην εργασία.
Η έκδοση είναι διαθέσιμη στις ακόλουθες γλώσσες: EN, DE, FR, ES.
Algorithmic-Management-Study_Sep2022Future of Work
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.